kamera AM

Ljubitelji astronomije, naučne fantastike i Marsa sigurno su već uočili pojačano reklamiranje nove sezone TV serije Mars. Serija se najavljuje za 12. novembar. Prvu sezonu odgledali smo pre ravno dve godine i od tada sa nestrpljenjem čekamo davno najavljeni nastavak.

Za one koji ipak ne znaju o čemu pričamo evo ukratko: Nacionalna geografija je pre dve godine pustila svoju TV dokumentarno-igranu seriju Mars u kojoj se govori o prvoj poseti ljudske posade susednoj planeti. U dokumentarnim sekvencama pojavljuju se ličnosti iz astronautike i nauke koje govore o značaju slanja misije na Mars. Tu je, kao trenutno najveći zagovornik odlaska na Mars, Ilon Mask koji sa puno entuzijazma objašnjava svoju ideju posete Marsu i kasnije njegovo naseljavanje, tu je i Nil de Gras Tajson verovatno najpopularniji naučnik na planeti koga je zadovoljstvo slušati i koji ima šta da kaže o ovakvom putovanju. Ko će još da se pojavi od poznatih ličnosti – videćemo. Za sad su nam na raspolaganju samo trejleri.

m3

m2

m1

m4

m5

Evo šta smo pisali o prvoj sezoni ove TV serije: MARS - prva sezona

TV Astronomija

BojanB
+3 #1 BojanB 06-11-2018 12:46
Nije mi se dopala serija. Tema je super, tema je top, nadahnjuje.. međutim... Mnogo neke patetike iz jeftinih serija, očekivao sam više tehničkih pikanterija, vizija.. a manje tužnih pogleda.. Da li su išli na tu kartu da se dopadne širim masama ili šta već?

ODABRANA MESTA