Kako će se sve ovo završiti? Polazimo na put do kraja vremena, na put dug trilione godina u budućnost da otkrijemo kakva je sudbina naše planete i celog svemira.

Krećemo od ove, 2019. godine i putujemo sve brže kroz vreme, i tako postajemo svedoci budućnosti Zemlje, smrti Sunca, kraju svih zvezda, propadanju protona, zombi galaksija mogućih budućih civilizacije, eksplodirajući crnih rupa, efekata tamne energije, alternativnih univerzuma i dolazimo do konačne sudbine kosmosa.

Ovo je slika budućnosti koju je oslikala nauka, slika koja će se vremenom menjati kako budemo iskopavali nove tragove budućnosti. Novi komadi ove slagalice još čekaju da budu otkriveni.

Na kraju sve čeka kraj. Ali mi imamo praktično beskonačno vreme za naša traganja.

U filmu se čuju glasovi čuvenih današnjih naučnika i popularizatora nauke i to su David Attenborough, Craig Childs, Brian Cox, Neil deGrasse Tyson, Michelle Thaller, Lawrence Krauss, Michio Kaku, Mike Rowe, Phil Plait, Janna Levin, Stephen Hawking, Sean Carroll, Alex Filippenko, i Martin Rees.

Film je na engleskom sa mogućnošću uključivanja automatskog prevoda.

tl2

tl1

tl6

Timelapse of the entire universe

Milkyway Timelapse Compilation

0 #2 dragant 27-03-2019 17:29
Preambiciozno, neinventivno, pravolinijski i predugo. Kao da je pravljeno u doba kada se znalo za entropiju ali ne i za kvantnu mehaniku. Tamana energija koja ubrzava širnje svemira se spominje tek posle triliona godina, a mi danas imamo evidenciju njenog delovanja. Dao sam minus.
Trovach
0 #1 Trovach 26-03-2019 17:59
Uopste mi se ne svidja ovakva buducnost Kosmosa, ali ce najverovatnije biti takva. Samo, ja bih dodao jos koji trilioncic godina, jer je ionako nebitno posle tolikih nula.

akl2019 l