Da li stvarno mirujemo kad mirujemo?

mirujem a putujem brzine u svemiru WEB

Svatko od nas bar ponekad uzme vrijeme samo za sebe, nekima to polazi češće a nekima rijeđe za rukom (ili nogom). Znamo reći kako nismo ni mrdnuli cijelih sat vremena (neki to rade i cijeli dan, poneki i duže). No zaista, mirujemo li kada mirujemo? Ili možda da preciziramo pitanje; Krećemo li se kada mirujemo?

Većina bi na „prvu loptu“ rekla; Ne. Istina je ponešto drugačija. Čak i kada mirujemo u krevetu zapravo se krećemo, i to ne bilo kako. Planet Zemlja na kojem se nalazimo kreće se oko Sunca brzinom od 30 km/s (da, da trideset kilometara svake sekunde). Čini vam se brzo? Šta kažete na brzinu od 250 km/s kojom se naše Sunce (zajedno sa svim planetima) kreće oko centra našeg zvjezdanog grada, galaktike (Mliječni put)!? Ne zaboravite pribrojiti tome još i 600 km/s kojom se brzinom naša galaktika kreće u svemiru!

Nešto više od pola minute trajalo je čitanje ovog teksta, za to vrijeme 30.000 km je „iza nas“. Kažete zavrtilo vam se od svih tih brojki i brzina.. Prošetajte gradom ili prirodom u međuvremenu između tmurnog neba sa kišnim kapima i pokojim bijelim oblačićem okupanog suncem. Taj metar u sekundi kojeg načinite vlastitim nogama jedna je od boljih stvari koje možete potpuno besplatno napraviti za vaše zdravlje i raspoloženje.

“Postoji jedna čudna kontradikcija: u... Pre 40 minuta