svemir blog

20g

Povodom dvadesetogodišnjice izlaženja Astronomskog magazina na blogu "Svemir" je objavljen ljubazan članak u kome se između ostalog kaže:

cropped logo 1024x7681Astronomiju svi vole, ali se često dešava da ne ostanu trajno u kontaktu sa njom…ako ne računamo kratke i često netačne tekstove u dnevnim štampanim ili online novinama.

E baš tu su ovih 20 godina rada Astronomskog magazina zlata vrednih za ovaj deo sveta. Ogroman je broj ljubitelja astronomije koji su prva svoja pitanja o raznim astronomskim temama koje su ih mučile ili o astronomskoj opremi postavili na baš na sajtu ili forumu AM-a. A tamo su lakše i detaljnije dolazili do odgovora nego u bilo kojoj literaturi koja se mogla naći na netu ili knjižarama. Niste morali da tražite odgovore na “sto” mesta već sve na jednom – na AM-u.

To je mesto gde su se okupljaju iskusni astronomi amateri, a ima i onih koji se astronomijom profesionalno bave. Upravo to čini ovo mesto jedinstvenim za sve one koji planiraju da se dugo bave astronomijom bilo amaterski ili profesionalno. Zanimljivo je i jednima i drugima.

Astronomijom se aktivno zanimam preko 20. godina, ali sam Astronomski magazin prvi put pronašao 2007 ili 2008. godine…ne sećam se tačno. Nakon što sam postao član AM foruma i pronašao odgovore na neka praktična pitanja koja su me zanimala sve je bilo dugačije i astronomski rad je postao ozbiljniji, a neku godinu kasnije sam postao i vlasnik prvog teleskopa SW 150/750 na eq3 montaži. Svoj blog “SVEMIR” sam pokrenuo već u oktobru 2009. godine.

Predrag Agatonović