wsw logo color no text lg white backgroundAsocijacija svetske nedelje Svemira (World Space Week Association) je objavila temu za ovogodišnju Svetsku nedelju Svemira: "Daljinsko očitavanje: Omogućavanje naše budućnosti", koja se bavi aktivnostima izučavanja naše planete Zemlje iz Svemira.

images

Fokus ovogodišnjih aktivnosti treba biti na aktivnosti koje se odnose na izučavanje naše planete zemlje, astronautiku, veštačke satelite... Očekuje se da će ove godine biti rekordan broj prijavljenih aktivnosti na svetskom nivou.

poster

Poster

Zato pozivamo sve zainteresovane ustanove, astronomska društva i pojedince da prijave svoje aktivnosti na sajt WSW putem linka http://www.worldspaceweek.org/events/add-event/ i pridruže se ostalim organizacijama koje će u periodu 4 do 10 oktobar realizovati slične aktivnosti. Takođe svoje ideje za aktivnosti i sva pitanja vezana za organizaciju istih, ali i prijave za postere možete poslati nacionalnom koordinatoru Zoranu Tomiću iz AD "Eureka" iz Kruševca na mail Ova adresa el. pošte je zaštićena od spambotova. Omogućite JavaScript da biste je videli..

Više informacija o aktivnostima realizovanim u Srbiji možete pronaći na blogu http://wsw-serbia.blogspot.rs/, fejsbuk grupi: https://www.facebook.com/groups/wswserbia/ kao i na sajtu projekta http://www.worldspaceweek.org/.