TV Astronomija

Snimci, razni o astronomiji i sl.

Crne rupe | Misterije dubokog svemira

cr1

Crne rupe | Misterije dubokog svemira

U ovom videu govorim o jednom od najbizarnijih fenomena svemira, crnim rupama. Njihova pojava je čudesna i sa sobom nosi mnogo teško proverljivih posledica koje puštaju mašti na volju. Ovde sam vas upoznao sa 3 osnovna pitanja o crnim rupama: 1. Šta su crne rupe? 2. Kako nastaju? 3. Kako znamo da postoje?

Podržite kanal klikom na subscribe, da bih pravio videa na još zanimljivih tema i misterija vezanih za svemir ali i za ostale oblasti - a ima ih na pregršt.

Kako uništiti Zemlju

z1

Kako uništiti Zemlju

Zemlja postoji preko 4 milijarde godina I od svog nastanka prošla je kroz nebrojene nevolje. Bila je užarena lopta, bila je konstantno bombardovana asteroidima nekoliko stotina miliona godina, smrzavana I sudarana sa drugim paletama I posle svega toga je I dalje u srećnoj orbiti oko Sunca. Da li postoji nešto sto je može uništiti? Nakon malo istraživanja proći ćemo kroz 5 načina na koje bi Zemlja mogla biti uništena.

Bivši radnici Černobilja o seriji 'Černobilj'

ch3

Bivši radnici Černobilja o seriji 'Černobilj'

Mini-serija u HBO produkciji “Černobilj” svojevrsna je dramatizacija najveće i najstrašnije nuklearne katastrofe na svetu. Ali, koliko je realno prikazana katastrofa iz 1986. godine? Bivši černobiljski radnici dali su svoje mišljenje.

Zašto se toliko kilavi sa teleskopom Džejms Veb

jw1

Why is the James Webb Space Telescope taking so long?

Odličan kratki film o Džejms Web svemirskom teleskopu koji se gradi već više od dve decenije (23 godine), košta desetak milijardi dolara, a njegov o lansiranje se stalno odlaže. Novi podaci govore da će biti postavljen u svemir 2021. godine.

Verner fon Braun objašnjava mogućnost putovanja na Mesec

b4

Wernher von Braun explains the possibility to reach the Moon.
"Man and the Moon", Dec. 28, 1955

Kako do Meseca, objašnjava Verner fon Braun. Danas će nam se ovaj film učiniti naivno smešnim, ali to je dobar film. Zadivljuje nas kako su pre pola veka ljudi zamišljali današnju tehnologiju, ali , s druge strane, i mi danas naivno zamišljamo tehnologiju kraja ovog veka.

Ovde vidimo samo jedan njegov deo, zapravo jednu epizodu. Film se zove Čovek i Mesec,