Letenka

Topografska karta Letenke (iz 2017)

AKL10Ali zapravo cilj ovog snimanja je bila demonstracija rada instrumenta i metode snimanja. Zato su snimani šatori, roštilji, pozicije teleskopa, Kočin produžni kabli koji smo svi eksploatisali, Radanovu Dačiju kada se on kolima popeo na livadu sa teleskopima i ostale zanimljive detalje. Ovaj KTP je svojevrsna zabeležba datog trenutka u prostorvremenu.

AKL 2018 - moji utisci

AKL JM19

Nema baš mnogo ljudi u Srbiji koji svakodnevno prate planetarne misije, fotografišu planete, posmatraju magline, raduju se svakoj novoj fotki i informaciji koje šalje Curiosity sa Marsa kao i letelice iz raznih delova još uvek nam nedovoljno poznatog Sunčevog sistema. Zato je Astronomski kamp na Letenki poseban događaj jer na jednom mestu okuplja sve one koji se manje-više poznaju putem Astronomskog magazina, sajta koji već godinama na srpskom jeziku uspešno prenosi i analizira vesti iz svemira.

Astronomski kamp "Letenka" 2018" - izveštaj

DSC 0107

Vremenska prognoza za dane kampa bila je žalosna. Za četvrtak je najavljena grmljavina i kiša, sa blagim oporavkom tokom petka i subote da bi se u nedelju opet zamračilo. To je moglo značiti da od osmatranja nema ništa, čak i u slučaju da kiša ne pada. Može biti da su neki zbog takve prognoze odustali od kampa i povukli svoju prijavu. E pa pogrešili su. Sada mogu samo da se kaju jer su propustili najbolji astronomski kamp u svom životu.

UPDATE: BH