astronaut

Na vest o pokretanju novog štampanog časopisa za popularizaciju astronomije i srodnih nauka rekli su:

Marino Tumpić

Pretplata

Astronomski magazin i Uskrsnuće. Često se događa da se stvari pokrenu. Entuzijazam ubrzo nestane, odlična ideja nerijetko biva prepuštena rijeci zaborava. Astronomi su Ljudi. Ljudi s vrlinama i manama. Isto tako i njihove ideje obično imaju puno vrlina i tek pokoju manu. Ugašen časopis Astronomija-Astronomski magazin neugodno je iznenadio astronome diljem jugoistoka Europe. Ipak, snaga i bunt ovaj su puta bili jači. Astronomski magazin nanovo kreće a astronomi su naučili lekcije stvarnog i počesto zaglupljujućeg svijeta prepunog raznoraznih "bradera, celebritija, sapunica i sličnih gluposti".. Novi Astronomski magazin na pragu je tiskare. Izvrsno štivo, orginalni vrijedni materijali autora koji svoj posao shvaćaju kao ljubav i obvezu prema vremenu i prostoru u kojem žive. Časopis je to svih NAS i ovaj će puta astronomi morati pobijetiti i nešto čemu obično nisu vični - komercijaloj računici. Astronomska udruga Vidulini pruža punu potporu i svaku suradnju ekipi.

Baš kada sam pomislio da je ovde pravo mrtvo more - u svemu - prijatno me je iznenadila vest da će neko ipak napraviti neki pomak ka obali. Vest da se (ponovo) pokreće naš časopis je nešto najlepše što je moglo da nam se dogodi u Novoj Godini!

Nije da imam nešto protiv elektronskih medija, ali ja sam staromodan tip - novina je ipak novina. Volim da sednem i listam natenane, a i moji ukućani. Naročito ćale. On to tako studiozno čita, gleda i proučava slike, da, siguran sam, to ne rade ni recenzenti časopisa lično.

Naravno, biće tu mnogo posla oko organizacije i realizacije, ali siguran sam da ćemo svi dati svoj doprinos u tome i pomoći uredništvu da se izbori sa svetskom krizom i našim manama.
Ako uspem da se odabirom tema izborim da se bar neki moj tekst pojavi u novom časopisu, biću jako srećan i ponosan, jer očekujem da će tiraž novih novina biti makar nekoliko hiljada.

Neka je sa srećom, i da u novom časopisu uskoro čitamo brojne novitete ne samo iz astronomije i astrofizike, već i iz drugih domena naučne stvarnosti XXI veka.

Željko Kovačević

Toooooooo majstori !

Vuk Antonić

Svaka čast i srećno, imate moju punu podršku!

Usled određene srodnosti vazduhoplovstva i astronautike (pa tako i astronomije), kao i vrlo sličnih problema koje more obe oblasti na Balkanu (i Aero Magazin ima jako slične probleme sa izlaženjem kao i Astronomski Magazin) mislim da bi bila dobra ideja objediniti ove dve oblasti u jedno (nešto veće) izdanje (ipak se svi umešani bave nebom, svako na svoj način). Verujem da većinu vazduhoplovaca, makar informativno, interesuje astronomija (i posebno astronautika, kao oblast koja pripada i jednima i drugima), kao i da su astronomima (i ljubiteljima astronomije) zanimljive (makar informativno) stvari vezane za avijaciju.

Dejan Spasojević

Divna vest. Sa velikim nestrpljenjem ocekujem prvi broj.

Viktor Radović

Odusevljen sam ovom vescu. Imam sve brojeve astronomije a zahvaljujuci vasem casopisu i ukucani su se upoznali sa ovom divnom naukom!

Goran Savić

Radujem se novom časopisu i želim mu mnogo duži vek nego što je bila prethodna Astronomija. Samo hrabro napred. Srdačan pozdrav!

Marko Veljković

Pretplata

Radujem se pokretanju ovakvog časopisa! Od prestanka izlaženja AM u pisanoj formi, nedostajalo mi je štivo koje ću prelistavati u slobodno vreme i koje će me informisati o dešavanjima u svetu i kod nas iz oblasti astronomije! Želim vam puno sreće i uspeha!