Događaji

U Puli obilježena obljetnica rođenja prvog čovjeka u svemiru

cveceGagarin

Sovjetski pilot Jurij Gagarin rođen je 09.03.1934. Nepunih trideset godina kasnije, 12.04.1961. postao je prvi homo sapiens u svemiru. Njegov let u Vostoku-1, te siguran povratak na Zemlju, otvorio je vrata našoj vrsti za letove u svemir.

Opširnije: U Puli obilježena obljetnica rođenja prvog čovjeka u svemiru

Write comment (0 Comments)

Ono što je specifično jest da satelit nije odaslan u orbitu klasičnim lansiranjem putem rakete bez ljudske posade, već na svemirskom brodu * Radi se o prvom satelitu koji je u cijelosti osmišljen, izrađen, testiran u Hrvatskoj, u Istri, a zahvaljujući suradnji s ROSCOSMOS-om poslan u svemir, na Međunarodnu svemirsku postaju gdje se i sada nalazi, doznajemo od Marina Tumpića, voditelja udruge Vidulini

Opširnije: Marino Tumpić: Istraživanje svemira je sporo, ali i uzbudljivo, inspirativno i intrigantno

Write comment (0 Comments)

ISTRA IMA SVOJE SATELITE U SVEMIRU Albus i Mirna izrađeni su u Vidulinima pa poslani na Međunarodnu svemirsku postaju uz pomoć ruskog svemirskog broda

IstraSatelit 2

Opširnije: ISTRA IMA SVOJE SATELITE U SVEMIRU Albus i Mirna izrađeni su u Vidulinima pa poslani na...

Šesti Pab kviz za studente fizike u Novom Sadu

6kvizCrop

Dok smo čekali početak 6. kviz takmičenja za studente fizike novosadskog PMF, čuli smo da takmičare čeka i jedno iznenađenje. Petar, autor kviza, nije hteo da nam otkrije o čemu se radi već se samo nešto smeškao i zato smo se obratili Davidu, koji je takođe autor kviza. Ali David je rekao:

Opširnije: Šesti Pab kviz za studente fizike u Novom Sadu

Write comment (0 Comments)

Visoko, a i BiH dobijaju astronomsku opservatoriju

Sl1Crop

Prva poslijeratna Astronomska opservatorija u Bosni i Hercegovini će stupiti u pogon 18 novembra ove godine. Smještena je u centru Visokog na terasi novog šoping centra i hotela “Vema”. Stručnjaci Astronomskog društva Orion iz Sarajeva, angažovani su u cijelom postupku nabavke i montaže teleskopa.

Opširnije: Visoko, a i BiH dobijaju astronomsku opservatoriju