kslv-1 angara
stsat-2c

Južna Koreja će krajem oktobra po treći puta domicilnom raketom KSLV-1 pokušati postaviti vlastiti satelit u Zemljinu orbitu i na taj način, nakon Kine, Indije i Japana, postati četvrti azijski svemirski igrač. Maleni satelit (STSAT-2C) znanstveno-istraživačke namjene trebao bi letjeti po eliptičnoj putanji karakteristika 33 x 1500 km iznad Zemlje. Njegove su dimenzije 100  x 100 x 150 cm a masa nepunih 100 kg.

Korea Space Launch Vehicle (KSLV-I) temelji se na Rusko-Korejskoj tehnologiji. Prvi raketni stupanj zapravo je Ruska raketa (Angara) dok je drugi raketni stupanj načinjen u Koreji. Dva prethodna pokušaja završila su neuspjehom. Tijekom 2009. KSLV-1 uspješno je lansirana i dosegla orbitu, no tada je zakazao sustav za odvajanje rakete i satelita te je isti ostao „zarobljen“ unutar teretnog prostora rakete. Godinu dana kasnije raketa je eksplodirala u letu. Nakon provedenih istraživanja i dogradnji cijelog sustava očekuje se uspješno lansiranje. Rekli bi - treća sreća. Ovisno o vremenskim prilikama iznad Naro Space Center-a, „crveni gumb za polijetanje rakete biti će pritisnut između 26. i 31. oktobra.

Ne/uspješna misija prve južnokorejske rakete | Astronomski Magazin