svemir_naslovnasmPovodom IYA 2009 objavljena je moja popularno-naučna knjiga „Svemir: Sunčev sustav, zvijezde, galaksije, život u svemiru".

Ovim putem želio bi kao autor i izdavač javno zahvaliti suradnicima koji su sudjelovali u nastanku ove opsežne astronomske knjige. Posebnu zahvalnost dugujem ljudima koji su pridonijeli da knjiga postane dostupna onima kojima je namijenjena, ponajprije učenicima i studentima, astronomima amaterima, naučnicima, ali i najširem krugu čitaoca koje zanimaju prirodne nauke. Nekim suradnicima zahvalio sam u knjizi a drugi su sudjelovali nakon zaključenja knjige.

Zahvaljujem stručnim recenzentima i savjetnicima:

Miroslavu D. Filipoviću, Darku Grundleru, Goranu Hudecu, Koradu Korleviću i Draganu Roši.

Veliko hvala i ostalim suradnicima, svima koji su na bilo koji način doprinijeli u ostvarenju ovog projekta:

Slobodanu Danku Bosanacu, Anđeli Brletić, Mladenu Dušmanu, Gordani Đukanović, Suzani Filipašić, Ljiljani Fonović, Ivani Galić, Edi Griparić, Damiru Hržini, Bojanu Kambiču, Hermanu Mikužu, Marijanu i Zoranu Milevoju, Janku Mraviku, Nenadu Raosu, Evi Ravnić, Danijelu Reponju, Dubravku Rogaleu, Tomislavu Rolichu, Oskaru P. Springeru, Ružici Šurini, Arpadu Tereku, Vanesi Ujčić Ožbolt, Giuliani Verbanac i Aleksandru Zorkiću.

Duboko sam zahvalan znanstvenicima sa mnogih sveučilišta, zvjezdarnica i svemirskih agencija koji su mi ljubazno stavili na raspolaganje fotografije te ih učinili dostupnima najširoj publici.

Inače knjiga „Svemir" je odlično prihvaćena od čitatelja. Osim u Hrvatskoj i Srbiji od nedavno je dostupna i u Sloveniji. Knjiga u tvrdom povezu je već sada praktički rasprodana. S obzirom da su iznimno velik interes pokazale škole i narodne knjižnice u skorije vrijeme mogle bi biti rasprodane sve knjige. Knjigu „Svemir" možete naručiti posredstvom AM: http://www.astronomija.co.rs/knjiara/195-svemir.html