Popularizacija znanosti i tehnike na našim tv ekranima.

BILO SVEMIRA studio A
 Marino Tumpić, urednik emisije Bilo svemira, u studiju

Nakon inicijalnih proljetnih razgovora između TV Istre (Ana Pisak) i Astronomske udruge Vidulini (Marino Tumpić) krajem ljeta ove godine postignut je dogovor o pokretanju autorskog serijala BILO SVEMIRA.

Serijal je namijenjen popularizaciji znanosti i tehnologija u najširem smislu na tv ekranima. Prva, pilot emisija prikazana je na TV Istri u utorak, 26. septembra s početkom u 21:15.

Emisije serijala BILO SVEMIRA prikazivat će se premijerno svakog utorka u 21:15, a reprizno srijedom u 17:15. Radi se o emisijama u trajanju od 40 minuta, mozaičnog tipa s rubikama snimljenima na terenu ili u studiju. Rubrike nose nazive: Jesmo li znali?, Specijalni gosti, Enciklopedija galaktika i Poklon na znanje. Dvadesetak minuta rezervirano je za glavnu rubriku (temu emisije) „Bliski susret/i“ u kojoj će se s gostom/gostima obrađivati neka od aktualnih i zanimljivih tema iz svijeta znanosti i tehnologija na način da ona bude razumljiva javnosti te gledatelje potakne na razmišljanje.

Svakodnevnica svih nas počiva na rezultatima proisteklim radom na području znanosti i tehnike. BILO SVEMIRA želi ukazati kako znanost i tehnologije nisu „tamo negdje daleko“ već su direktno involvirane u naš svakodnevni život, čega često nismo ni svijesni.

Urednik i voditelj serijala BILO SVEMIRA je Marino Tumpić, predsjednik Astronomske udruge Vidulini i prvi čovjek Istarskog svemirskog programa, dugogodišnji popularizator znanosti i tehnike. Prva emisija s uvaženim gostom doc.dr.sc. Aljošom Vitasovićem (Fakultet ekonomije i turizma „Dr.Mijo Mirković“, Pula) imala je za temu Svemirski turizam s osvrtom na Istru u tom i takvom kontekstu.

BILO SVEMIRA možete gledati i putem web stranice TV Istre, a linkove na emisije pronaći ćete i na facebook stranici TV Istre.

Astronomska udruga Vidulini