Život na našoj planeti

Life on Our Planet

Dva zapažanja:

• Slika, animacije, zapleti, scenario su perfektni, a seriju uopšte nije pravio ni BBC, a ni Dejvid Atenboro.
  • Ako vas slike i animacije ne fasciniraju onda, žao nam je, nemate razvijen osećaj za estetiku. To je šteta, mada se može živeti i sa tim nedostatkom. A neke slike su, pa  možda, možda lepše čak i od M 51!

By Netflix, Fair use, https://en.wikipedia.org/w/index.php?curid=75194291

OVO JE SERIJA O EVOLUCIJI ŽIVOTA NA ZEMLJI. U njoj se kroz brojne primere ilustrovane kratkim, uzbudljivim, pa i dramatičnim pričama uverljivo objašnjavaju putevi razvoja celokupnog života na planeti, od njegove pojave do danas, pa i dalje, do kraja sa završnim i opominjućim scenama za koje smo uglavnom sami krivi. Usput se pominju i mnogi podaci o pojedinim formama života i gledajući ovu seriju čovek počinje da shvata i svu kompleksnost, ali na neki način i jednostavnost evolucije. Jer njena rešenja su maštovita, elegantna i istovremeno tako logična.

Preko 99 procenata vrsta svih živih bića koja su ikada postojala – nestalo je sa planete. Tokom istorije evolucija je našla bezbroj rešenja za opstanak svake vrste, ali i pored toga skoro svaka je izumrla jer nije mogla da se izbori sa brojnim katastrofama koje su je pogađale. Ali, sam život je opstao i posle svake katastrofe bez obzira na njene razmere razvio se još savršeniji, raznovrsniji i moćniji.

Life 1

Na planeti od početka se vodila dvostruka borbu. Jedna je borba za opstanak svake jedinke. U toj borbi opstajali su samo oni koji su se najbolje prilagođavali izazovima. Ako neka vrsta nije pronašla pravo rešenje brisana je sa popisa živih bića.

Druga borba je borba samog života za opstanak. To je borba sa ćudima prirode i promenama klime, udarima iz svemira ili udarima iz dubina same planete.

Život je veličanstveno, najveće čudo svemira.

Pogledajte ovu seriju. Imate je na Netflixu. Ako nemate Netflix – pa to vam svakako ne sme biti prepreka da seriju pogledate.

Zašto treba gledati ovu seriju:

Zato što je svest o životu i poznavanje života svojstvo samo velikih intelekata.

Serija ima osam epizoda. Producent je Stiven Spilberg, narator Morgan Frimen. Svaka epizoda traje između 41 i 55 minuta. Na ekranima se pojavila 25. oktobra ove godine.

Na ovu seriju pažnju nam je skrenuo Miroslav Krstić iz Niša.

Preporuka: PROČITATI sve tri knjige,... 10 sati ranije