akcija3sh
Napomena:
Ovaj rad je objavljen u okviru akcije „Na tebi je da otkriješ svemir". Radovi iz te akcije ne podležu recenziji AM i mogu da odstupaju od ostnovnih stavova AM.

Noc je i prvo sta zapazam su bela nebeska tela i crni prostor izmedju njih, sve je crno - belo, naviru asocijacije: pocetak - kraj, veliko - malo, toplo - hladno, lako - tesko, sporo - brzo, slabo - jako, i tako u nedogled, sve su to neke krajnosti i koje nas privlace da krenemo prema njima ,da li treba krenuti prema njima i da li uopste umemo prepoznati granicu dokle smemo ici, jos u davnim vremenima Demokrit je imao ideju o jednoj krajnosti atomima veoma malim i nevidljivim ciglama kojim je sve izgradjeno, danas fizicari imaju moc da materiju seku na sve manje i manje cestice i stigli i do samog jezgra atoma, naravno oni nastavljaju i dalje da idu prema toj krajnosti cak ni atomska energija i atomska bomba koja je bila rezultat tih otkrica i bila najvidljivije moguce upozorenje da razmislimo da li treba ici i dalje prema toj krajnosti i mislim da je prava mudrost spoznati kad treba stati a sve otkriveno staviti pod budnim nadzorom covecanstva i krenuti dalje tek kad za taj put budemo spremniji , upravo se sada sa projektom *LHC u CERNU* lome koplja izmedju dva tabora naucnika. Otkrivanjem svemira za mene je upravo otkrivanje prostora izmedju dve krajnosti , ta beskonacno velika knjiga znanja koja stoji otvorena ispred nas dovoljno velika i sa dovoljno nam zanimljivih podataka i svaki deo tog prostora ima vaznost kao i sama krajnost. I sam nas zivot kao i priroda sto nas okruzuje kao i svaki novi dan je jedna nova galaksija i mogucnost upoznati je i tu priliku nesmemo propustiti . U ovoj *MGA 2009 * i pozivom na akciju koja traje *od 22.04 do 03.05.2009*. a koju smatram i porukom a koja glasi *POCNI DA OTKRIVAS SVEMIR * i koju smatram veoma mudrom porukom a koja u sebi sadrzi i put ka otkrivanju i samog smisla postojanja. *Ja sam otkrivajuci svemir ovih dana otkrio da svemir treba otkrivati svakim danom i u svakom trenutku svog zivota i to cinite i teleskopima i mocnim izumima ali i svojim osecanjima i mudroscu, jer ako to radite umecete da prepoznate granice gde treba stati i tako spoznati i same krajnosti kao i sam Univerzum. *