IMG 20210418 WA0012
Danijel Vuković u sredini, kozmonaut Sergey Ryazansky lijevo, Dorijano Mohorović desno

Jučer, 14.05.2021. nakon zaraze virusom preminio Danijel Vuković (45)

Danijela smo upoznali nedavno. Nisu bile potrebne godine da spoznamo o kakvom se velikom čovjeku i stručnjaku radi. U svega par mjeseci sve velike i male tajne, veliki i mali projekti bili su nam svakodnevno na radnim stolovima, bez zadrške i s punim povjerenjem i poštovanjem. Svjetski cijenjen stručnjak i vrstan poznavatelj aeronautike i astronautike zajedno sa kolegom Dorijanom Mohorovićem srcem, znanjem i iskustvom priključio se Istarskom svemirskom programu AUV a aktivno je sudjelovao u organizaciji i provedbi Tjedna kozmonautike održanom od 12. do 18. aprila u Istarskoj županiji. Danijel je sa Dorijanom točno na šesdesetu obljetnicu Gagarinova leta u svemir izdao knjigu Osnove kozmonautike. Omage našim mladima za vrijeme koje dolazi.

O Danijelu je pisano a tek će biti pisano. Ostavio je veliki pečat na putu čovjeka ka nebu. Sada je tamo, na slobodnom nebu, nesputan kabinama, odijelima, kacigama.. Emotivna bol i fizička distanca nestvarne su, gubitak za njegovu obitelj i sve nas koji smo imali čast i privilegiju biti sa njime u društvu. Iskrena sućut obitelji i najmilijima!

Astronomska udruga Vidulini, naši suradnici i partneri sa velikom tugom i boli opraštamo se od Danijela Vukovića na ovozemaljskom svijetu. Danijele, znamo da ćeš i iz druge dimenzije biti sa nama i u nama. Počivao u miru!

Astronomska Udruga Vidulini