ASTRONOMIJA NA TELEFONU

Mobile Observatory

3D simulator Sunčevog sistema i noćnog neba u realnom vremenu. Prikazuje sunce, planete, komete, zvezde i sazvežđa

sss-logo

Solar System Scope
Objavljen:
13. januar 2014.
Za uređaj:
Optimizovano za Android uređaje sa ekranom veličine 7''
Veličina
19 megabajta
Cena:
Besplatan
Ocena:
4,6 (od 155)

Neke detalje ovog programa smo videli kada nam je dolazila kometa Ison. Tada je kometa ubačena u prikaz dela Sunčevog sistema oko Sunca što je samo detalj ovog programa o kome pišemo, a pišemo zato što je izašla i njegova verzija za telefone i druge uređaje sa operativnim sistemom Android. Dakle, ako ste vlasnik takve čarobne kutije ovaj program će lepo upotpuniti vašu kolekciju softvera.

Program je upadljivo lep i to moram da napomenem na prvom mestu. Dalje, program sve što radi, radi glatko, brzo i odlično. Nije to planetarijumski program sa milijardu objekata, ali ipak ima sve što vam je potrebno za brzo osmatranje neba. Posvećen je pre svega Sunčevom sistemu, ali ima i pristojnu nebesku kartu. Ima i kalendar što znači da možete u njemu da se krećete kroz vreme. A sam će, samo ako to hoćete, pronaći vašu lokaciju.

O svakom objektu Sunčevog sistema program će vam prikazati, ako tako želite, osnovne podatke, a pružiće vam i prikaz unutrašnje strukture selektovanog objekta. I tako dalje, ostalo ćete otkriti i sami.

Jedino što nije po mojoj meri urađeno jeste tih nekoliko dugmića kojima se upravlja aplikacijom. Za moje prste oni su suuuuviše sitni pa mi je potrebna posebna koncentracija da pogodim željeno.

Aplikacija je ažurirana 13. januara ove godine, zauzima 19 megabajta, a da bi se pokrenula potrebno je da vaša spravica radi na Androdu 2.2 ili nekoj novijoj verziji.

Slike iz programa sss5