Kad poraste, Lana će moći da kaže da je njena prva astronomska literatura The Cambridge star atlas koji joj je poklonio Koča 20.7.2014. godine. Bilo je tu nekih nepremostivih prepreka da njoj lično uruči pa je dao meni da ja njoj prosledim. Jes da je Lana bila na 2 metra od mene, ali tad je još plivala I bila okrenuta naglavačke JRešila je da se pokaže svetu na dan Tiho Braheve smrti, erupcije vulkana Sveta Marija i lansiranja Nasine misije Deep Space 1.

Sa druge strane, moji astronomski počeci su bili trnovitiji jer nisam imao nikog da me upućuje i usmerava. Koja mi je prva knjiga ne mogu sa sigurnošću da kažem, ali mislim da mi je prvi CD sa multimedijalnim sadržajem o svemiru bio The history of the Universe. Njega mi je dao niko drugi nego profesor Gajić još davnih devedesetih godina. Mislim da radi pod Windows-om 3.11 i 95 😊 Sad bih hteo malo da Lani pokazujem kako su izgledali moji digitalni počeci, ali od CD ni traga ni glasa.

Bio bih baš zahvalan ako bi neko isti podelio sa mnom, taman ću se i ja podsetiti kako je to bilo.

HU