Posvuda oko nas diljem zemlje ali i iznad nas

ISS1maj 2

Proslave Praznika rada, prvog svibnja, događaju se posvuda oko nas. Dovoljno je pogledati medije i odlučiti se priključiti nekom društvu u akciji antivirtualnog druženja. Za one koji to ipak žele samostalno mjesta i lokacija uz povoljne vremenske prilike ne manjka. Ipak jedanaestero njih naše vrste osuđeni su jedni na druge i do njih ne možemo iako će oni pet puta preletjeti iznad Istarskog poluotoka prije nego autor članka uradak pošalje redakciji (10h ujutro).

Jedanaestero svemirskih letača na Međunarodnoj svemirskoj postaji danas si ne mogu priuštiti roštilj i vatricu na otvorenom jer je ona smrtni neprijatelj u svemirskim brodovima i postajama. Ipak tri žene i osam muškaraca trenutno (01.05.2022.) boravi na ISSu i obilježava međunarodni praznik rada.

Unutar „sigurne kuće“ u Zemljinoj orbiti nalaze se; tri ruska kozmonauta (Oleg Artemyev, Sergey Korsakov i Denis Matveev), tri  astronautkinje; Samantha Cristoforetti (Europa) te Jessica Watkins i Kayla Barron (SAD) kao i pet astronauta; Kjell Lindgren, Robert Hines, Raja Chari, Thomas Marshburn (SAD) i Matthias Maurer (Europa).

ISS1maj 1