Dorijano Mohorović specijalno za naš portal iz Moskve

Moskva 1 Moskva 2 Moskva 3

Kako smo ranije pisali, Dorijano Mohorović , direktor tvrthe RON-TECH iz Labina, ujedno i u svojstvu posebnog izaslanika Istarskog svemirskog programa Astronomske udruge Vidulini na ovogodišnjem MAKS-u u Moskvi  zajedno sa četvero mladih ljudi pored brojnih obveza i sastanaka priprema se za svečano otvorenje najvećeg avio-svemirskog događanja u Rusiji. „Tu se nalaze svi oni koji u svijetu visokih tehnologija nešto znače, i oni sa istoka i zapada a i oni sa sjevera i juga“, kaže Mohorović. Donosimo nekoliko fotografija prije otvaranja MAKSa. Znalci će na njima prepoznati nekadašnje projekte robotičkih letjelica ka drugim svjetovima, ruski raketoplan, desetljećima nijekan projekt N1 a danas se (zelena) raketa ponosno predstavlja svijetu iako nije dospjela do Mjeseca. Spomenik svemirskoj eri, Ciolkovskom i odavanje počasti legendarnom konstruktoru Korolevu nezaobilazni dio su plana i programa gostovanja u Rusiji. Sa Dorijanovom ekipom u Rusiju je otišlo još ponešto artefakata iz Istre, o jednom od njih Marino Tumpić, predsjednik Astronomske udruge Vidulini kaže; Naši dragi partneri i prijatelji iz tvornice DARNA, Rovinj, osigurali su poklone za grupu kozmonauta sa kojima će Dorijano imati konkretne razgovore o zajedničkim projektima koji su ili će uskoro biti u tijeku. Tom prilikom poznati DARNA, ili kako se to u javnosti kaže, Rovinjski Pelinkovac dospio je na MAKS. Negdje početkom jeseni ili malo prije na tržištu će se pojaviti ugodno i dobro „svemirsko-rovinjsko“ iznenađenje.

Nove fotografije sa MAKSa u narednim danima..