Dorijano Mohorović i ekipa na MAKS 2021

IMG 20210717 103612

Juče u 13:40 sati sa Zračne luke Pula Aeroflotovim avionom na najveći aero-svemirski sajam (MAKS 2021.) u Moskvi odletjela je peteročlana ekipa koju predvodi Dorijano Mohorović, direktor tvrthe RON-TECH iz Labina, ujedno i u svojstvu posebnog izaslanika Istarskog svemirskog programa Astronomske udruge Vidulini. MAKS je najveći izložbeno-prodajni sajam civilne i vojne aero-svemirske tehnike i tehnologija. Prilika da se ljudi iz cijelog svijeta susretnu, uživo vide tehnološke artefakte koji će tek doći u uporabu ali i najznačajnije letjelice za zrak i svemir koje se danas koriste diljem svijeta. Na MAKS-u nema puno dilema, jednostavno - tko nije na tamo nije u svjetskoj ligi.

Danijel Mohorović, profesionalni akvanaut, autor i koautor knijga s područja aeronautike i astronautike, član Astronomske udruge Vidulini i njihov sadašnji posebni izaslanik za susrete, razgovore i daljnji razvoj suradnje s ruskim partnerima dugi niz godina posjećuje Moskovski aero-kosmički sajam. Ove godine s njime nažalost nije otišao prijatelj i partner Danijel Vuković (nedavno preminuo od posljedica zaraze korona virusom). Njemu u čast ekipa Istarskog svemirskog programa  jednoj od ovogodišnjih letjelica za bliski svemir (HISTRION 202) nadjenula je njegovo ime.

Dorijano Mohorović sa sobom je na MAKS odveo četvero mladih ljudi koji se već niz godina u sklopu svojih studija i poslova aktivno bave problematikom bespilotnih zrakoplova; Alen Greblo, Matea Zanić, Duje Luković i Goran Gašparović. Povratak ekipe očekuje se 26. srpnja u Zračnoj luci Pula.

Prema riječima voditelja Istarskog svemirskog programa AUV (Marino Tumpić) u narednim danima prema Moskvi na poziv Ruske Federacije a zahvaljujući dosadašnjoj suradnji (Veleposlanstvo RF u RH, Roscosmos, Rossotrudničestvo u Zagrebu– Elena Pogorelova) kreće drugi dio time o čemu više početkom narednog tjedna.

UPDATE;
Prema  pristiglim informacijama iz AUV, Dorijano i ekipa sletjeli su u Moskvi. Narednih dana imati ćemo ekskluzivne materijale sa MAKSa za naš portal.

IMG 20210717 105932