sajam_knjiga
sajam_zvonce
sajam_ucila
Tokom ove nedelje obavezno planirajte posetu Beogradskom sajmu. Pored MEĐUNARODNOG SAJMA KNJIGA održavaju se još 3 sajamske manifestacije - SAJAM OBRAZOVANJA (ZVONCE), SAJAM UČILA i BIROEXPO. Sajam knjiga će svečano biti otvoren u ponedeljak 26.oktobra, dok će ostali sajmovi početi dan kasnije.

HALA 2C: Ljubiteljima astronomije svakako preporučujem da obiđu halu 2C u kojoj će astronomija biti zastupljena na čak 3 štanda! U okviru sajma obrazovanja, ovde ćete se upoznati sa aktivnostima Astronomskog društva "Rudjer Bošković" i Društva Astronoma Srbije, obići postavku povodom Međunarodne godine astronomije, ali i odabrati posmatračku opremu na štandu firme Stardast, koja odnedavno ima prodavnicu teleskopa i u Beogradu.

HALA 4: U hali 4 obavezno odvojite dovoljno vremena za izdavača Heliks, koji je pored knjige Elegantni kosmos Brajana Grina, izdao veliki broj naučno-popularnih knjiga. Heliks za naredni period priprema mnoga zanimljiva izdanja, poput Artefakta za svemirsko putovanje Milana Ćirkovića i još jedne knjige Brajana Grina Ikar na rubu vremena, ovoga puta za mlađe čitaoce. Uskoro se očekuje i najavljeni prevod knjige Dejvida Livita Čovek koji je suviše znao.

Pogledajte albumslika sa sajma
album
HALA 1: Pohvalno je da je Zavod za udžbenike, pored uvek zanimljive ponude knjiga, ove godine izdao i drugo izdanje memoara Milutina Milankovića Uspomene, doživljaji, saznanja. Prekoputa štanda Zavoda za udžbenike, na štandu IPS-a možete da se upoznate sa ponudom ovog izdavača, kao i da naručite knjigu MoonFire: The Epic Journey of Apollo 11. Ukoliko još uvek niste nabavili enciklopediju Vasiona, evo Vam prilike da dok ste u hali 1 skoknete do štanda Mladinske knjige. Tu ćete pronaći i dečiju knjigu Džordžov tajni ključ svemira (Lusi i Stiven Hoking). Naravno, ne zaboravite da usput posetite i štand izdavača Mono&Manjana, koji je svojevremeno objavio Atlas svemira. Još dva zanimljiva izlagača ne treba propustiti u hali 1 - to su Zmaj iz Novog Sada (Najnoviji interaktivni atlas svemira) i Zadužbina Andrejević, koja se bavi publikacijom naučnih radova.

Iako je ovogodišnji sajam knjiga osmišljen po novom konceptu, tako da se u hali 1 nalaze izdavači koji predstavljaju isključivo svoja izdanja, verujem da će ljubitelji šnjuranja po galeriji ove hale biti zadovoljni izborom izdavača koji su se po prvi put našli na spratu.

hala2c

HALA 2A: Po novom konceptu se izdavači školske i stručne literature nalaze u hali 2A, gde ćete sigurno pronaći svašta zanimljivo. Ukoliko ste ljubitelj nadrealnih ili horor priča, urednici kanadske izdavačke kuće ChiZine Publications sigurno su pripremili neku poslasticu za Vas.

Nadam se da će Vas izdavači i knjižare prijatno iznenaditi izborom, ali i popustom. Neću Vam reći da se naoružate strpljenjem, da podignete ušteđevinu iz banke ili da ponesete dovoljno veliki ranac. Kad god osetite da ste premoreni, Vi skoknite nazad do hale 2C i odmorite oči i dušu na štandovima posvećenim astronomiji (samo da podsetim da se sajmovi učila, obrazovanja i biroexpo zatvaraju dan ranije!).

Author: Ana Zlatanović