Zanimljivo kako se niko ovoga nije setio. Lokomotiva je pogodna za ovakav vid pogona jer joj težina nije ograničavajući faktor, spada u "profesionalna" prevozna sredstva što znači da željeznica može da trpi amortizaciju akumulatora i da planira infrastukturu prema potrebi, može da planira rute da se optimizuje potrošnja akumulatora... Da ne pričamo koja je cena elektrifikacije mreže i održavanja te elektrifikacije.
Author: Gost

Komentari

  • Boris said More
    Baš legne ovaj "lagani" tekst!Lepo... 1 dan ranije
  • Baki said More
    Dobar tekst. Svetlost putuje oko 299,962... 4 dana ranije
  • Драган Танаскоски said More
    Kod akrecionih diskova, energija se... Pre 1 nedelje
  • Rapaic Rajko said More
    Jedno iskustvo astronoma amatera (moje... Pre 1 nedelje
  • Rapaic Rajko said More
    Hvala na odgovoru, mada mi nije bas sve... Pre 1 nedelje

Foto...