Zanimljivo kako se niko ovoga nije setio. Lokomotiva je pogodna za ovakav vid pogona jer joj težina nije ograničavajući faktor, spada u "profesionalna" prevozna sredstva što znači da željeznica može da trpi amortizaciju akumulatora i da planira infrastukturu prema potrebi, može da planira rute da se optimizuje potrošnja akumulatora... Da ne pričamo koja je cena elektrifikacije mreže i održavanja te elektrifikacije.
Author: Gost

Komentari

  • Strahinja said More
    Šta se dešava sa česticom ako sa njom... 7 sati ranije
  • Željko Kovačević said More
    Radujem se novom... 15 sati ranije
  • Baki said More
    Objektivan akcenat priloga. Ali odakle... 4 dana ranije
  • Živko Todosić said More

    Poštovani g. Zorkiću. Ovaj tekst je... Pre 1 nedelje
  • Vlada said More
    Klasičan egzistencijalni... Pre 1 nedelje

Foto...